miercuri, 28 decembrie 2016

Remediu pentru slabit pana la 10 kilograme



-Afla ca urmand 30 de zile acest remediu eu am slabit 10 kilgrame fara sa-mi schimb alimentatia....
-Aceasta bautura se consuma pe stomacul gol. Din cate m-am documentat, aceasta bautura elimina bacteriile si parazitii, detoxifica si confera energie pentru intreaga zi.
Iata cum pregatesc eu remediul:

La 2 litri de apa, adaug 5 lamai spalate bine, taiate pe jumatate si necuratate de coaja.


Pun vasul la fiert si il las pe foc pana cand da in clocot. Dupa ce a dat in clocot, opresc focul, acopar vasul si il las la infuzat pana se raceste. Se pastreaza la frigider.

Secretele.com
Penrtu mai multe informatii accesati Link-ul:Nu credeam ca va functiona acest remediu pana cand am constatat ca am slabit 10 kilograme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu